تاریخچه دستگاه لیزر

تاریخچه دستگاه لیزر ( SEO ) : دستگاه لیزر ( SEO ) هرچند موضوعی است که برای بخش اعظمی از مردم نو به حیث می رسد سابقه تاریخی مضاعف طولانی دارااست . با صرفه سازی برای موتورهای کاوش جریانی سیال در دنیا وب بوده است و ریشه های آن به اوایل ده سال نود میلادی باز می گردد . اگرچه ظواهر دستگاه لیزر ( SEO ) در سال ۲۰۱۲ تفاوت فاحشی با اویل ظهور آن در وب دستگاه لیزر دارااست البته تغییرات با صرفه سازی برای موتورهای جستجو به راحتی قابل پیگیری است .

مختصری در باره تاریخچه دستگاه لیزر

۱۹۹۵ – یاهو اینترنت دایرکتوری خودش را فعال سازی کرد .

۱۹۹۸ – گوگل فعال سازی شد , دی موز هم در همان سال روی عمل آمد .

۲۰۰۰ – یاهو آلتاویستا را رهاکرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت کرد .

۲۰۰۱ – سکو کاغذ به کاربران از روش منوی ابزار نشان داده شد .

۲۰۰۵ – تگ NoFollow معرفی شد .

۲۰۰۹ – گوگل الگوریتم کافئین را معرفی کرد که وظیفه حیاتی در دستگاه لیزر ( SEO ) را بر عهده دارد .

۲۰۱۱ – الگوریتم پاندا آپدیت شد . این یک قدم با اهمیت در مورخ دستگاه لیزر ( SEO ) است .

۲۴ آپریل ۲۰۱۲ – الگوریتم پنگوئن به روز شد .

۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ – ای ام دی آپدیت شد . ( این کلمه مخفف انطباق دقیق با دامنه است . )


۴ اکتبر ۲۰۱۲ – ۶۵ بسته اجرایی

علم دستگاه لیزر در اواسط ده سال ۱۹۹۰ به وسیله مدیران سایتهای بزرگ شروع شد . دستگاه لیزر در ابتدا تمامی وب مسترها می بایست تمام صفحات خود را برای آمدن خزنده ها ( Spiders ) به وب سایت آن ها ثبت می کردند &# مشاهده ;

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *